niedziela, 31 marca 2013

Francuz idealny!

 Witajcie!

Dzisiejszy wpis będzie o moim ukochanym zestawie do francuskiego manicure, który mimo iż przeznaczony do niego nie jest, to dla mnie to zestaw numer 1!

Zacznijmy od tego, że zawsze miałam problem z francuskim manicure. Albo lakier bazowy nie krył, albo krył, ale nie miał koloru takiego, o jaki mi chodzi (ni to beż, ni to róż). Jednak ostatnio byłam w Rossmanie kupić maseczkę do twarzy z ziaji (o której napiszę później, bo ją kocham) i przeglądając półki z lakierami, zauważyłam promocję na lakiery Lovely (jak się okazało załapałam się, bo była ostatni dzień). Szukałam na początku jakiegoś żółtego, ale niestety w palecie Lovely nie proponuje żadnego odcienia tego koloru w serii "Color Mania". Moją uwagę przykuł więc kolor nr. 424. Brakowało mi w mojej małej kolekcji właśnie tego lakieru. Wydał mi się idealny na codzienne szkolne noszenie. Podkuszona promocją wzięłam też zwykły biały lakier, o numerku 25 (akurat się skończył). Z rossmana wyszłam z tymi dwoma panami (między innymi...)


Po powrocie do domu, mimo wielu świątecznych obowiązków siadłam i wzięłam się za malowanie paznokci. Po pomalowaniu ich nr. 424 czegoś mi w nich brakowało, stwierdzając, że mam ochotę na francuza. Nie zastanawiając się długo wzięłam biały lakier i machnęłam kreski (może nie są mega proste, ale używanie paseczków zawsze kończy się u mnie katastrofą, więc nawet nie próbuje...) Efekt mnie zadowolił i wygląda to tak: 


Moim zdaniem Wygląda fenomenalnie. Lakier (jak dla mnie) daje efekt żelowych paznokci (nie widać tego tak bardzo na zdjęciach) a kolor jest bardziej różowy i bardziej beżowy w zależności od światła, co sprawia, że pasuje mi o każdej porze dnia.

A wy spotkałyście już swój idealny zestaw do francuskiego? Pochwalcie się jakie lakiery waszym zdaniem są do tego najlepsze. Francuski manicure to podstawa dla każdej kobiety i pasuje na każdą okazję, więc warto z nim eksperymentować. Macie jakąś ciekawą propozycję na szalonego francuza?

Całusy
Pitrasia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz