środa, 22 maja 2013

Blue Lake... (Czyli wibo kolekcja blogerska)

Lakier z serii "Gel Like" kolekcji, blogerskiej posiadam od kwietnia. W moim przypadku padło na kolor od Gosi, czyli 07 "Blue Lake". Na lakier skusiłam się ze względu na kolor. W buteleczce wydawał się być brudnym błękitem. Na paznokciu okazał się być lekko morskim błękitem. Jednak tego nie mam mu za złe, bo prezentuje się dobrze. 

U mnie, dokładnie tak:


Myślałam, że polubię blue lake, jednak mimo ładnego koloru nic mnie w nim nie zachwyca... 


Gel like miało być serią imitującą żelowe paznokcie. Jedno trzeba im przyznać. Lakier serio żel przypomina. Ale raczej nie tak, jak wibo chciało... Dość gęsta konsystencja, mimo dość dobrego krycia i ludzkiego schnięcia, bardzo przeszkadza. Źle się nakłada, oraz bardzo odgniata mimo suchego już lakieru (a czekałam na całkowite wyschnięcie obu warstw...). Trwałością też nie zachwyca. Chyba ze względu na tą konsystencje, już po nocy zaczyna bardzo kusić do zdrapywania, pierwszą fazą odprysków (czyt. pod lakier wchodzi jakby powietrze, przez co bardzo łatwo o jego zdarcie...) Bez coatu nie ma szans obudzić się bez "pościeli" na pazurkach :<

Najgorsze w tym lakierze jest to, że mimo obiecanego efektu żelowych paznokci, nikt nigdy takiego nie zaobserwował. Ja również (a wiem co mówię, ponieważ siostra żele nie raz w życiu widziałam...) Definitywnie nie jest wart swej ceny...

Lakierowi mogę dać aż 2 gwiazdki. Za kolor i pędzelek...

Ocena:★★

xoxo Pitrasia ;)

2 komentarze:

  1. mam parę innych lakierów z tej serii i bardzo je lubię, mimo że nie są najlepszej jakości... ;) a na ten kolor poluję od jakiegoś czas w pobliskim rossmanie, ale ciągle mi go wykupują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie jest tak, że ja go nie lubię. Po prostu mnie irytuje. Bo każdy lakier w mojej małej kolekcji jest dla mnie piękny i dlatego w niej jest. Życzę Ci, żeby w trakcie obecnej wyprzedaży w Rossmanie, akurat ten kolorek wpadł w twoje łapki ;)

      Usuń