sobota, 25 maja 2013

Liebster Awards

Miło mi ogłosić, że zostałam nominowana do "Liebster Blog Awards". Jest to moja pierwsza nominacja i otrzymałam ją od Diunay.

Na czym polega "Liebster Blog Awards"?
"Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej  następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania."

1. Co Cię inspiruje do życia?
  
Największą inspiracją do życia jest dla mnie muzyka. Codziennie rano pierwszą rzeczą jaką robię, jest włączenie jej. Przez muzykę się wyrażam i muzyką czuję świat.
  
2. Jaka jest twoja ulubiona marka?
Trochę nie jasne pytanie. Ale kosmetycznie jest to chyba "Golden Rose". Ich kosmetyki zdają mi się być najlepsze jakością i przy tym dość tanie. W szczególności kocham ich za lakiery do paznokci

3. Jaki jest twój ulubiony sklep?

Chyba Rossman. Ale konkuruje z cukiernią u mnie pod blokiem ^^

4. Ulubiona kawa?
Ogólnie nie przepadam za kawą. Ale jak już to cappuccino, z dużą ilością cukru. I do tego jakimś karmelem!

5. Kolory neonowe, czy pastelowe?
Definitywnie pastelowe :)

6. Wierzysz w przeznaczenie?
Po części tak. Bo przecież przez przypadek na ziemi nie żyjemy, ale przypadkiem wazon stłuc mogę ;)

7.Czego w życiu nigdy sobie nie odmówisz?
CZEKOLADY! :D

8. Potrawy pikantne, czy łagodne?
Pikantne. Chyba, że wiem, że grozi to bólem brzucha na drugi dzień... :>

9. Złoto czy srebro?
Złoto ^^

10. Jesteś typem imprezowicza, czy domatora?
Raczej domatora. Zbyt długie przebywanie z ludźmi strasznie mnie męczy. Aczkolwiek czasem na imprezę mam ochotę wyjść.

11. Film, czy książka?
Książka. Bardziej przeżywam książki. Czuję się inna po ich przeczytaniu. Po filmie tylko narzekam, czemu ja nie mogę mieć tak fajnie w życiu... ;D

Pytania ode mnie:
1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Co motywuje Cię do pracy?
3. Ulubiona marka kosmetyczna to?
4. Kosmetyk, którego nie może zabraknąć w twojej kosmetyczce.
5. Lepsze drogie kosmetyki, czy tanie metody domowe?
6. Ulubione zwierzątko.
7. Kino, czy domowe oglądanie filmu?
8. Kosmetyk, który najbardziej Cię zawiódł?
9. Ideał faceta...
10. Największe życiowe marzenie...?
11. Najbardziej tęsknie za...?

Nominuję (to jeszcze uzupełnię):
1.http://books-nails-happiness.blogspot.com/
2.http://remixeer.blogspot.com/
3.http://agusai.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz