środa, 22 maja 2013

Nowa maskotka bloga!

Przez cały pośpiech przed szkołą, przy kończeniu "maskotki" oraz zmianach w szablonie na blogu zapomniałam napisać o nowej maskotce bloga. Jest nią to urocze stworzenie, z banneru. Zwie się Zdzisława i jest lamą :D Lama Zdzisia jest moim wiernym towarzyszem internetu i dzięki jej postaci w smutnych chwilach udaje mi się przetrwać. Zdzisia nigdy nie miała swojej postaci w internecie. Po prostu jako ona odpowiadałam z koleżanką na pytania na asku oraz śmiałam się na 6obcy, że jestem lamą :D To zwierzątko bardzo uosabia moją naturę. Dlatego po kilku dniach pracy nad lamą, oto jest. 


Może i nie jest piękna, ale na pewno bardzo hojna, bo cały czas gada o tym, żeby zorganizować rozdanie... Jak na razie liczba wyświetleń, komentarzy i obserwujących (a to ostatnie szczególnie) nie satysfakcjonują mnie na tyle, żeby taką akcję zorganizować. Ale może za dwa tygodnie z okazji urodzin coś takiego się zorganizuje... Tylko przydałoby się trochę więcej obserwatorów. I like-ów na facebooku! Też chce dostać jakiś prezent na urodziny ;)

xoxo Pitrasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz