piątek, 31 maja 2013

Projekt KOKietki (nr. 1)

Dzisiaj trochę inaczej. Mało do gadania, dużo do pokazywania. Czyli jak bardzo nie mam pomysłów i nie umiem malować paznokci :D

Tematem pierwszej pracy była muzyka. Oto co zmalowałam. 




Oczywiście kochany top musiał mi rozmazać czarny pękający lakier (bo bardzo śmiesznie, nie mam zwykłego :D) To moje 1 podejście do takiego manicure. Może stworzę drugą pracę, jak tylko dorwę nowe lakiery (koniecznie kupić czarny!). Wieczorem wybieram się jeszcze do koleżanki zrobić jej pazurki przed weselem. Zobaczymy co z tego wyjdzie (myślę, że pójdzie lepiej, bo nad tym czymś wyżej skupić się nie mogłam przez myślenie nad tym, jak pomaluję jej paznokcie...)
xoxo Pitrasia




5 komentarzy:

  1. co ty opowiadasz, bardzo ładnie ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że bardzo słabo >.< Wiem, ze mogę dać z siebie więcej! :D

      Usuń
  2. Tobie żel mają zrobić? Przecież masz cudne pazurki! ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelować mają w ramach treningu "ombre". W sumie trochę się to przesuwa i stresuje mnie, że akurat na złość połamią mi się paznokcie, które są nieco zniszczone od ciągłego malowania (a robiłam na początku wielki błąd, bo robiłam to bez bazy...)

      Usuń