wtorek, 28 maja 2013

Topowe porównanie :)

A więc w wyniki mojego testu top coatu z Golden Rose. Z których jestem nawet zadowolona :D

Zacznę od zdjęć.

Ręka z coatem przed


Ręka bez coatu przed

Ręka z coatem po
Ręka bez coatu po

Jak widać teoretycznie tam gdzie nałożyłam top z golden rose lakier odprysnął. Jednak tylko na jednym palcu... I to tym, który był ratowany podczas malowania. Otóż mokry lakierem dziabnęłam o coś ręką i naprawiając go, wilgotnym wacikiem starłam lakier. Jego resztki zostały na paznokciu i zrobiło się coś dziwnego. Można powiedzieć, że odprysk był bardziej z mojej winy... Jak na razie po zdjęciach wszystko wydaje się być takie samo. Jednak na ręce bez topu zdzierają się końcówki lakieru... Tam gdzie jest top, nic takiego się nie dzieje. Mogę więc śmiało powiedzieć, że top coat z golden rose przedłuża żywotność lakieru na paznokciach. Dostaje więc dodatkową gwiazdkę ;)

xoxo Pitrasia
Ach. I tak z ogłoszeń parafialnych, to chciałam przeprosić, za lekkie zaniedbanie bloga. Właśnie szykuję się na poprawę kartkówki z chemii, po czy wracam i uczę się na angielski. Lubi mnie tez fizyka :D Ale poprawy się już kończą, więc szybko wrócę do systematyczności. OBCUJE! ;)

4 komentarze:

  1. bardzo ciekawy kolor lakieru :p jednak ja wole neonowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neon nie na każdym ręku dobrze wygląda. Poza tym, nie pasuje do każdej okazji. Akurat szłam na koncert i ten kolor pasował mi do szpilek, dlatego go użyłam :)

      Usuń
  2. dobry pomysł z takim testem top coatu, ze jedna ręka z druga bez! :) niedawno kupił sobie utwardzacz od Paese, ale może na ten się kiedyś skuszę :) a co do lakierów to myślałam że mam ich z 50 i jak byłam na lakierowym spotkaniu to tak powiedziałam - dziewczyny bardzo to rozbawiło, bo one mają po 300-400... ;D więc moje ok 100 nie jest aż taką pokaźną kolekcją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie testowanie w sumie ma swe minusy. Bo zawsze bardziej będę używać prawej ręki :D Kolekcja 400 lakierów... Gdzie one to mieszczą? :)

      Usuń