sobota, 22 czerwca 2013

Już wakacje (GR Holiday 55)

Uff. Strasznie miałam zatłoczone te 2 tygodnie (jak nie szkoła, to jazda do centrum na spotkanie z kolegą, jak nie spotkanie z nim, to spotkanie z innymi osobami... Strasznie rozchwytywana byłam...) Jednak po dwóch dniach leniwca udało mi się sprężyć i jest notka (a zaraz będę nadrabiać projekty... ^^) Mamy już prawie wakacje (przynajmniej uczniowie szkół "niższych"), więc tematycznie będzie o lakierze Holiday
z Golden Rose. Numerkiem który posiadam jest 55, piękny błękit z brokatem.




Co o lakierze mogę powiedzieć? Kryje po 2 warstwach, dobrze się nakłada, nie smuży. Bardzo szybko schnie i tak samo bardzo się podoba wszystkim moim koleżanką. Z paznokci na szczęście tak bardzo szybko nie schodzi, ale długo też się nie trzyma. Zmywanie sprawie małe problemy, ale to kwestia przyzwyczajenia ^^ Definitywnie polecam piaski z GR. Sama się jeszcze na jakieś połaszę ;)

A co do oceny. Spokojnie mogę dać mu 5 gwiazdek!


4 komentarze:

  1. mam ten kolorek, ale jeszcze nie używałam ani razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam! :)

    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/06/rozdanie-kosmetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ;o żałuję, że go nie kupiłam!! Ja mam ciemny niebieski i najjaśniejszy róż :) a ten się tak pięknie mieni! Pozdrawiam, 1waytobeauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego :D Zawsze można kupić jeszcze jeden ^^

      Usuń