środa, 5 czerwca 2013

Słodki niczym cukierki! (jj 115)

Ostatnio ciągle na paznokciach malowałam coś na projekt. Nie miałam nawet czasu pomalować ich jednym lakierem i zrobić swatch :D Jednak w końcu udało mi się ogarnąć i mimo braku słońca, (które ponoć jest sobie na drugim końcu polski) mam dla was zdjęcia Jolly Jewels nr. 115 ;) Co tu dużo mówić...? Lakier jest cudny, uroczy i bardzo dziewczęcy. W białej bazie zatopione są różnokolorowe heksy i brokat, a jest ich baaardzo dużo, bo golden rose sobie nie skąpiło :D U mnie lakier nałożony jest na jedną warstwę bieli od Lovely. Prezentuje się to tak. 





Trochę się nagimnastykowałam przy tych zdjęciach... A tak z innej beczki, to dla Allegrowiczek wyszperałam dzisiaj pękacze złotówka za sztukę. Osobiście mam jeden taki (sprezentowany od koleżanki) i jest bardzo fajny. Dobrze pęka, szybko schnie, łatwo się nakłada. Link do aukcji tutaj ;)
xoxo Pitrasia

7 komentarzy:

  1. Mam go :) a pękacze kupowałam za 1,5 jakiś czas temu... chyba się nie sprawdziła moda na nie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż nie, przepraszam- ja mam ten bladoróżowy z niebieskimi i czerwonymi drobinami

      Usuń
    2. Szczerze? Wszystkie są śliczne :D A na pękacze moda była też spora. To samo z magnetycznymi, które już można kupić o połowę tańsze. Miejmy nadzieję, że i na piaski skończy się moda, wtedy za grosze będzie można je kupić :D

      Usuń
  2. jest śliczny! będę musiała go kupić :) a co do pękającego lakieru to już mam, ale super że można je tak tanio kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny masz kształt paznokci! a lakiery z tej serii lubię :)
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zostanę twoim 688 obserwatorem ;) Im większa lista czytelnicza tym mniej się nudzę :D Co do kształtu paznokci. Najnormalniej w świecie spiłowane na prosto i lekko zaokrąglone kanty (nie lubię dźgać wszystkiego paznokciami...)

      Usuń
  4. ten lakier kusi mnie już od dawna... <3

    OdpowiedzUsuń