poniedziałek, 10 czerwca 2013

Uwaga! To uzależnia!

Szczerze, to gdyby ktoś jeszcze na początku marca powiedział mi, że przez tego bloga uzależnię się od kosmetyków, to bym chyba nie uwierzyła... Jednak my blogerki to mamy straszne uzależnienie... Ale jak go nie kochać? Postanawiając więc, że na weekendy postaram się nie pisać na blogu udało mi się to (akurat miałam lenia, ale ciii!) Wracając do normalności. Dzisiaj odwiedziłam z koleżanką golden rose (znowu...)
 i udało mi się zgarnąć paletkę 5 kolorów za dychacza (kocham fakt, że cień czasem leciutko się ukruszy i od razy się przecenia). Dorwałam też biały cień (w końcu biały z dobrym pigmentem!). Koleżka, z którą byłam zafundowała mi też krem do raczek, którego, wstyd mi się przyznać, nigdy nie miałam ze sobą i używałam bardzo rzadko. Postanowiłam to jednak zmienić, bo zauważyłam, ze nie mam wcale takich gładziutkich rączek. Kasi, z którą byłam zafundowałam Złotą kredkę do oczu i lakier ze złotym brokatem (lubię się dzielić). Mam nadzieję, że uda mi się ją namówić na małą recenzję na blogu. W końcu każda kobieta potrafi ocenić kosmetyki, których używa. Teraz zdjęcie moich małych zakupów :)


Oprócz zakupów dotarła dzisiaj do mnie miła niespodzianka, na którą czekałam. Próbki od Love Me Green. Kto jeszcze nie wie o akcji zapraszam tutaj! Akcja trwa tylko do 15 czerwca. Żebyście wiedziały czy warto przedstawię wam zawartość mojej koperty :D
Bardzo sprytnie oderwany adres :D

I próbki ^^

Jutro ma trafić do mnie balsam do ust z avonu, który na razie grzecznie czeka u koleżanki konsultantki. Mam nadzieję, że nie będzie to bubelek (co często mi się z avonem zdarza). Mam też nadzieję, że uda mi się wrobić jutro z notką, bo czeka mnie spotkanie z kolegą, który mieszka 600 km od Krakowa i ma akurat wycieczkę klasową (po 3,5 roku znajomości akurat... :D)

xoxo Pitrasia

3 komentarze:

  1. Ale fajne produkty! Musze wyprobowac!
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. z kolegą? nie udawaj przecież to twój chłopak xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę dobrze napigmentowany jest ten biały cień? Bo taki bym chciała, moje niestety są słabe.. odpisz! :) Pozdrawiam, 1waytobeauty

    OdpowiedzUsuń