środa, 17 lipca 2013

W siną dal!

Dawno mnie tu nie było i znowu mnie tu nie będzie. Jadę zaraz na wakacje, jednak posty będą się pojawiać (kocham automatyczną publikację). Odwiedzę Węgry, Austrię, Niemcy i pewną piękną polską przygraniczną wieś (No dobra. To miasto, ale dla mnie zawsze pozostanie wsią...) Liczę na to, że uda mi się złapać gdzieś wifi i zobaczyć, co tam w blogosferze. Za granicą na pewni też złowię jakieś kosmetyki (mój główny cel, w tamtejszych sklepach) Tak więc żegnam was i liczę na szybki powrót! :D

4 komentarze:

  1. przygraniczna wieś (czyt. Witnica) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witnica nie leży przy granicy ;)

      Usuń
    2. tak? serio? google maps w ruch xd

      Usuń
  2. Hej:) nominowałam cię do Liebster Award, więcej informacji na moim blogu:
    http://coffeebreak103.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń