niedziela, 5 stycznia 2014

Uf...Wróciłam!


Nie bijcie. Przepraszam! Ja to wyjaśnię!

Wyobraźcie sobie półroczny, całkowity remont mieszkania, w czasie którego nie możecie znaleźć zupełnie nic. Nawet książek do szkoły, których codziennie używacie... Brak szafy ale za to ogromna ilość worków i pudeł... Dokładnie to przeżywałam. Nie miałam żywcem jak malować paznokci a co dopiero o znalezieniu aparatu i możliwości zrobienia zdjęć. Ale na szczęście wszystko wróciło do normy (no prawie...) i oto (mimo zagrożenia z fizyki) jestem. 

Żeby notka nie była pustymi przeprosinami przejdę od razu do tego, co ostatnio zmalowałam... :)

Prosty brokat, na którego miałam ochotę od dłuższego czasu. W końcu w okolicach północy znalazłam chwilkę na wykonanie :D

 Użyłam lakieru Golden Rose z proteinami nr. 242 i zwykłego białego brokatu. 

 Wiem, że mam całe świecące skórki, ale akurat potraktowałam je olejem. Zimowe problemy z zadziorkami... :<

Tylko dwa zdjęcia, ale aparat zrobił mi psikusa i reszty nie wyostrzył (a twierdził, że tak... )

Mam nadzieję, że uda mi się tym razem wrócić na stałe. Może nie do końca będę pisać regularnie, ale się postaram pisać!
xoxo Pitrasia



7 komentarzy:

  1. Oj strasznie Ci współczuje! Ale na szczęście już prawie po wszystkim. :) I trzymam kciuki za fizykę, żebyś się wyciągnęła. ;) A paznokcie super! Lubię zimą biel. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne paznokcie! dłuuugi remont, nie chciałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ah te problemy z aparatami ;d ja to w ogole mam buntujaca sie komorke, z która musze sie obchodzic delikatnie jak chce zrobic zdjecie ;D
    taka sniezynka na paznokciach ;D ale ja nie chce sniegu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie. Śnieg jest zimny i mokry >.<

      Usuń
    2. a do tego jeszcze trzeba nosic grube kurtki i sie cieplo ubierac! ;/

      Usuń
    3. A mimo to zawsze się marznie! :< Zima zua ;_;

      Usuń
    4. dokladnie! bardzo zua ;/ no ale coz, mozemy sie cieszyc ze jeszcze jej nie ma, a niedlugo no coz.. nic nie poradzimy ;c

      Usuń