poniedziałek, 6 stycznia 2014

WOW! Uszanowanko. Wow wibo glamour sand nr. 3

 Dzisiaj krótko i na temat. "Wow glamour sand" nr. 3 od wibo!

Szczerze. Weszłam do rossmana z koleżanką "tylko popatrzeć co jest". "Więcej już dzisiaj nie wydaje" powiedziałam przed wejściem. A jednak... Ten piasek tak cudnie mi błyszczał z pułki... 

I skusiłam się. Szczerze, gdy pomalowałam nim paznokcie i poczekałam aż wyschnie, to trochę się zawiodłam. Matowe wykończenie troszkę pozbawiło go tego blasku. Jednak nadal bardzo błyszczy i jest mega elegancki. Przyjaciółka widząc  go 1 raz u mnie pytała, czy potraktowałam go jakimś matem, bo jeśli tak, to bardzo fajnie wygląda. Trochę się zaskoczyła gdy powiedziałam, ze nie...

Ale co ja będę dużo gadać. Same popatrzcie ;)
(z góry przepraszam za jakość zdjęć. Aparaty ostatnio ze mną nie współpracują... :<)







W sztucznym świetle wygląda dokładnie jak tutaj. W naturalnym świetle wpada lekko w fiolet.

Czas schnięcia jest szybki, jak chyba w każdym piasku. Trwałość średnia (ale żaden lakier nie chce się mnie trzymać...). Czy jest coś więcej do powiedzenia? Chyba nie. Zmywanie standardowe jak to z tą teksturą. Ja użyłam peel off, dzięki czemu na fizyce "ściągnęłam" go z paznokci... ;)
xoxo Pitarsia



7 komentarzy:

  1. Świetny ten piasek, też go mam :)
    A jakie masz ładne paznokcie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ładne paznokcie? >.< Tylko długie ^^
      Ten piaseczek jest chyba perełką wibo z całej serii ♥

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten piaseczek. U mnie na blogu zrobiłam porównanie nr 3. ze słynnym OPI 'Stay the night'. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Kasią, paznokcie masz cudowne!
    A tego piasku niestety nie mam, mam ten bardziej zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny lakier i piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier piękny, kolor super, kształt paznokci mega... Ahhh <3
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń